Elveink  |  Gy.I.K  |  Médiaajánlat  |  Kezdőlapnak  |  Honlapajánló 2024. március 19. kedd, napja van.
Cikk beküldése    |    Boltkatalógus    |    Fórum    |    Piactér     |    Sportfotók    |    Sportvideók    |    Humoros videók    |    Humor    |    Rólunk
Katalógusunkban megtalálhatja, mindazon termékforgalmazókat, és szolgáltatókat, akik segítséget nyújthatnak a kellemes kikapcsolódáshoz. A kategóriák, cégek felvitele folyamatosan történik, ezért ha valamit nem talál kérjük látogasson vissza később. Amennyiben mindenképpen szeretne bizonyos kedvenc boltokat, szolgáltatókat viszontlátni a katalógusban,írjonnekünk az info@szabadban.hu címre, és mi megkeressük őket. Ha pedig saját cégét szeretné viszontlátni az összeállításban kérjük küldje el elérhetőségét szintén az info@szabadban.hu címre. Kollégánk hamarosan megkeresi telefonon.

Listázás
Keresés:

Kategória:

Terület:

Snowboard Shop
Cégünk Magyarország legnagyobb választékú és legrégebbi kölcsönzője és boltja. 1991-óta foglalkozunk snowboard eladással, javítással, kölcsönzéssel és snowboard oktatással.

Imyke Yachting
Vállalkozásunk szervezésében megtalálhatod a kalandot, mind kezdőként, mind képzett, gyakorlattal rendelkező sporttársként!

Kalanderdő
2002-ben létrehoztuk az ország első extrém Kalanderdejét Szilvásváradon a Szalajka - völgyben, ahol gyerekek és felnőttek tehetik azóta is próbára bátorságukat, ügyességüket az 5-6 m magasan kifeszített hegyi akadálypályán.

Alpes-Rafting
A vadvízi evezéstől a tengeri kajakozáson át az ejtőernyőzésig minden kihívást és izgalmas kalandot kereső embernek nyújtunk valamilyen sportolási lehetőséget.

Lasertag
A Lasertag egy új csapatjáték, amely fejleszti a stratégiai gondolkodást, a vezetői készségeket, a csapatmunkát. Ötvözi a paintball és a régebbi beltéri lézerjátékok valamennyi előnyét.

Shaman
A Shaman Oktató és Szolgáltató Kft.-t 2000-ben alapították magánszemélyek azzal a céllal, hogy az outdoor tevékenységekhez jó minőségű, megbízható, magas színvonalú szolgáltatásokat nyújtsanak.

Eurotrekking
Cégünk két nagy hírű előd, az M+M Túra Bt. és az Eurotrekking Bt. legjobbjaiból alakult, sport és szabadidős tevékenységek szervezésével és lebonyolításával foglalkozik.

Gyurma Bringa
Üzletünkben Author és Grossman kerékpárok, alkatrészek valamint kerékpáros kiegészítők értékesítésével foglalkozunk.

Omega Kerékpár
Kerékpárszalonunkban bringák értékesítésével és javításával foglalkozunk, ám széles sportszerkínálatunk is vevőink rendelkezésére áll.Szinte minden biciklis kiegészítőt megtalál üzletünkben.

Color-Car
Nálunk lehetősége van a kiszemelt robogóját hitelre megvásárolni, s mindehhez a Magyar Cetelem Bank nyújt Önnek támogatást, a lehető legkedvezőbb feltételekkel. Cégünk helyszíni ügyintézésének köszönhetően Önnek, mint leendő robogó tulajdonosnak nem kell a bank és üzletünk között ingáznia. Mi mindent elintézünk Ön helyett.

Escape Club
Cégünk, az Escape Club 2000. szeptembere óta szervez különféle csapatépítő programokat, kalandtúrákat. Ezek célja - a pihenés aktív formáján keresztül történő szórakoztatáson túl - az, hogy minden résztvevő hozzávetőleges képet kapjon saját és társai fizikai állóképességéről, ügyességéről, alkalmazkodó- és koncentrálóképességéről, valamint a csapatszellemről.

Sport-Palota
Télen-nyáron, hóban vízben, fiatalnak és gyereknek. Szabadidős táborok, oktatások profiktól, profikkal.

Bernys Adventure
A BERNYS ADVENTURES csapatépítő játékai olyan képzési formát jelentenek, melyben a készségfejlesztés, szemléletformálás, érzékenyítés elsősorban tapasztalati tanuláson keresztül történik.

OFF-ROAD BÁZIS
SHERCO és DERBI márkakereskedésünk, motoralkatrész üzletünk 2005. év eleje óta működik. Azzal a céllal indítottuk vállalkozásunkat, hogy az Alföldön is egyre nagyobb teret hódító terepmotorozás szerelmeseit maradéktalanul kiszolgálhassuk

Kalandsport
Üzletünkben nyáron kerékpárok valamint alkatrészeik forgalmazásával, igény szerinti építésével, szervizelésével, karbantartásával, télen síkölcsönzéssel, síoktatással, szervizeléssel, utazások szervezésével, kiegészítők, felszerelések és ruházati cikkek árusításával foglalkozunk.

BringaBoard
A BringaBoard kapuját 2005. májusában nyitottuk meg, alapozva törekvéseinket a bringázás és a snowboardozás szeretetére. Mi nem vagyunk versenyzők, sem megszállottak, inkább csak szeretünk biciklizni és snowboardozni. Élvezzük hogy könnyebben, gyorsabban, szabadabban tudunk közlekedni, érezzük, hogy van testünk, hogy létezünk!

Motorcsónakbérlés
Hajóink a magyar hajózható vizeken, tetszőleges időpontban állnak ügyfeleink rendelkezésére. Kölcsönözhetőek hajóvezetővel, vagy vezető nélkül is. ( egyes típusok) Természetesen egyéni igényeket is megszervezünk!

Caveball
A caveball több mint egy paintball játék. A játéktérre fény-, hang- és látványeffekteket telepítettünk, és hogy a játékélmény még valósághűbb legyen: a Barlang mesterséges intelligenciát is kapott. Az igazi kihívás: játssz az ellenfél és a Barlang ellen, miközben Ő egy kicsit sem akarja majd megkönnyíteni a feladatod...

Honda Vác
Üzletünkben Honda motorkerékpárok, quadok teljes modellválasztékának forgalmazásával, teljeskörű garanciás és garancián túli szervizelésével, valamint egyéb típusú motorok szervizelésével is foglalkozunk.

Racing Motor
Üzletünk 2004 decemberében nyitotta meg kapuit a vásárlók elött. Aprilia és KTM motorok forgalmazásával és szervizelésével foglalkozott. Mostanra egy harmadik márkát, a Kawasakit is felvettük termékeink listájára.

Mohai Motor
Kis és nagytestű robogúk, nagymotorok adás-vétele, szervíz, alkatrészek, vizsgáztatás, és minden ami motor.

Suzuki Vác
Alkatrészek, tartozékok és kiegészítők értékesítése,postai utánvétellel is, Vizsgáztatás, eredetiség vizsgálat, átírások ügyintézése, Hitelügyintézés, bármilyen hozott motorra is

Kawasaki Cegléd
Kawasaki motorkerékpárok, quad-ok, crossmotorok, kis- és nagy testű Kymco robogók és quad-ok forgalmazásával, teljeskörű szervizelésével is foglalkozunk.

Honda VMotors
Üzletünkben Honda motorkerékpárok, robogók teljes modellválasztékának értékesítésével, quadok forgalmazásával, teljeskörű garanciás és garancián túli szervizelésével foglalkozunk.

Akció Paintball
Paintball pályáinkon 1,500 és 15,000nm2 illetve 2,5 hektáros területen TÉLEN-NYÁRON vállaljuk egész napos programok, csapatépítő tréningek, catering-ek lebonyolítását.

KTM Tatabánya
Üzletünkben kedvezményes árú új és használt motorok, quadok, robogók, valamint új KTM kerékpárok értékesítésével foglalkozunk. Használt motorjaink között teszt-motorjainkat is nagy kedvezménnyel vásárolhatják meg. Ha most vásárol nálunk új motort akkor mi fizetjük a kötelező biztosítását.

Paintball Park Csillebérc
A PAINTBALL PARK Kft a Csillebérci Szabadidő Központ területén 2,5 hektáron /1121 Budapest, Konkoly Thege Miklós u. 21./ rendezi meg játékait. A területen tisztás, erdő, és épületek egyaránt találhatóak, amik garantálják az izgalmas játékot, és a változatosságot.

GPS Áruház
A GPS (Global Positioning System) egy 24 műholdból álló globális helyzet-meghatározó rendszer. A műholdak olyan jeleket sugároznak, melyeket egy kézi GPS vevő képes feldolgozni és a saját pozícióját (szélességi és hosszúsági fok) meghatározni. A készülékek segítségével bárhol a világban lényegesen leegyszerűsödik a navigáció. Legújabb készülékeink a rendkívül részletes térképek segítségével utca szinten képesek Önt navigálni szerte a világban.

Magyar Paintball Egyesület
A Paintball Egyesület újra biztosít játékot a tököli katonai reptéren. Az épületek mellett egy 25*40 m-es gumiabroncsokból épített speedpálya várja a játékosokat, de erdei környezetben autóroncsokkal tuningolt terepen is nyomulhattok barátaiddal.

GEMSport
Az olaszországi GEMS sportruházat és kiegészítők kizárólagos magyarországi forgalmazójaként igyekszünk már több éve a magyar sportolók igényeit figyelembe véve úgy alakítani kínálatunkat, hogy az árak és a minőség tekintetében is versenyképesek maradjunk a magyarországi sportruházatok között.

Fröccs Vadvizi Klub
Vadvízi Klubunk a FRÖCCS 1997-es megalakulása óta tagja a Vadvízi Túráztatók Magyarországi Szövetségének (VTMSZ). Áprilistól októberig minden hétvégén szervezünk vadvízi programokat, de az idei évtől a már megszokott vízi sportokon kívül kerékpáros túra ajánlatokkal is várunk Benneteket.

Sportvilág
Üzleteinkben labdarúgáshoz, kosárlabdához, kézilabdához valamint röplabdához szükséges eszközöket, felszereléseket és kiegészítőket forgalmazunk. Nagy előnyünk az igen széles, jó minőségű választék és az igen kedvező árak

Speedbike kerékpárüzlet
Üzletünkben minden szezonban 200-250 db kerékpárból válogathat minden korosztály, a legnagyobb világmárkáktól kezdve, a hazai gyártók teljes palettájáig. Természetesen szervízünkben egyedi kerékpárokat is összeállítunk, igény szerint, bármilyen méretben és felszereltséggel. Látogasson el hozzánk, és győződjön meg erről személyesen is, vagy vásároljon webáruházunkból!

Szolnoki Búvár SE
A búvárok képzését NAUI, CMAS, SSI, SDI, TDI oktatási rendszerben végezzük, szigorúan véve és betartva illetve betartatva az oktatási és merülési szabályokat és szabványokat.

Rácz Motors
Néhány mondat magunkról: kis társaságunk robogók, motorkerékpárok értékesítésével, szervizelésével foglalkozik. Nálunk az érdeklődő nemcsak eladó robogókat és motorokat talál, hanem azok karbantartásához, javításához a szervizháttér is megvan.

Honda TS Integral
Honda márkakereskedéseink az ország három pontján várják a motorozás, és a technikai sportok szerelmeseit. Üzleteinkben a Honda teljes termékskáláját megtalálják:

VigaSport
A Viga Sport Kft története 1994-ben kezdődött, amikor is a cég vezetője, Vigassy Ádám, kijutott a Camel Trophyra az első magyar csapat tagjaként. Az alapítás óta eltelet 11 év során a cég dinamikus fejlődésének köszönhetően ma már vállalkozó kedvű résztvevők, baráti társaságok, cégek részére szervez kalandtúrákat, cégtréningeket.

Yamaha Juhász & Budai
YAMAHA Márkakereskedésünk 2000 januárjában nyitott és Halásztelek Ady Endre utca 1. szám alatt várja az érdeklődőket 140 m2-en, reméljük, hogy eladóink segítségével Önnek is tudunk segíteni abban, hogy megtalálja azt a YAMAHA modellt, mely magával ragadja.

Bullets Hungary
Szeretettel várunk mindenkit pályánkon ahol ezekben a pillanatokban is folynak az átépítési munkák, hogy a lehető legmagasabb szinten tudjuk a játékosok igényeit kiszolgálni. Igényes szórakozási lehetőséget kívánunk nyújtani minden a paintballal csak most ismerkedő vagy már "régi motorosnak" számító játékosnak.

Yamaha City
Cégünk Új Yamaha motorok és robogók értékesítésével valamint teljeskörű szervízelésével valamint motoros ruházati cikkek és kiegészítők értékesítésével foglalkozik. Üzletünkben a motorral való sportoláshoz, hobbi motorozáshoz szükséges összes kelléket megtalálják, legyen az akár bukósisak, motoros táska vagy éppen egy stílusos motoros bőrdzseki!

Eurocenter Gokart
Új, meghosszabított pályával várunk. 3000 m2 es mélygarázsban igényesen kialakított,korszerűen megépített 320 m hosszú pályánkon próbálhatod ki tudásod.A pálya korszerű számítógés időmérő berendezéssel van ellátva, mely lehetőséget nyújt a vendégeink számára, hogy izgalmas versenyeken vegyenek részt.

Sea-lanus Búvár Centrum
2005. tavaszán a Rába Quelle Fürdő területén megnyitottuk a Sea-lanus Búvárcentrumot!A cégünk a TEMPO és a K&H MEDICINA Egészségpénztárakkal kötött megállapodás szerint egészségpénztári kártyaelfogadó hely!

Sportmánia
Célunk a sportszerető közönség aktív és passzív sportolási igényeinek kielégítése. Értékesítünk sportszereket és sportruházatot aktív testmozgásra vágyóknak illetve olyan sport relikviákat, például szurkolói mezeket, sapkákat, sálakat, melyek inkább a passzív sportoláshoz a szurkolók számára érdekesek.

Jégmadár vizitúrák
2004 májusában alapítottuk sportegyesületünket Mosonmagyaróváron. Jelenleg az országban több folyón szervezünk és bonyolítunk vízitúrákat.

Sea Watch Diving Center
Cégünk SSI rendszerű búvárképző tanfolyamok szervezésével, lebonyolításával valamint búvártúrák szervezésével is foglalkozik. Mindemellett megvásárolható nálunk az összes búvárkodáshoz szükséges eszköz és kiegészítő

Bonanza Lovasbolt
Lovas szaküzletünket, amely Miskolc és egyben Borsod-Abaúj-Zemplén Megye egyetlen lovasboltja 2004. októberében nyitottuk meg a belváros szívében.

Sybil Plastic
Fő profilunk az üvegszálas poliészter műgyanta idomok, ipari formatestek és vizijárművek gyártása. A piaci igényeknek megfelelően az egyedi, kis és nagy sorozatú termékek gyártása mellett természetesen a tervezés, a mesterminta és a gyártószerszámok előállítása is a tevékenységi körünkbe tartozik

Kékcápák
Földrajzi helyzetünkből adódóan cégünk elsősorban Észak-Magyarország folyóin, a Tiszán, a Bodrogon, a Hernádon és a Sajón indít túrákat és mivel több hasonló profilú vállalkozással működünk együtt, bármilyen létszámú túrázó csoportnak biztosítani tudunk felszerelést és vállalni tudjuk "idegen" kenuk szállítását is.

Yacht Akadémia
Bemutatkozik magyarország legprofesszionálisabb vitorlás-oktató központja a Jacht Akadémia. A JACHT AKADÉMIA az egyetlen olyan szervezet ma az országban, amelynek a tanfolyamait a Hajózási Felügyelet elismerte és működését jóváhagyta.

World Investing Hungary
Cégünk felnőtt és gyermek quad-ok, alkatrészeik, kiegészítőik forgalmazásával, valamint quad-túrák szervezésével és lebonyolításával foglalkozik. Nálunk biztosan megtalálja az ön számára legmegfelelőbb quad-ot, erre a biztosítékot jelent hatalmas választékunk 40cc-től 250cc-ig.

Sísuli
Hazai igényeink kielégítése a gyermek síoktatás területén. Műanyagpályánk segítségével a havas idény beköszönte elött kellő alapképzést biztosítunk melyet állami vizsgával rendelkező oktatóinktól szerezhetnek meg a gyermekek.

ÁkosSí
A családi vállalkozás 10 éve sikeresen működik. Tulajdonosai részt vesznek működtetésében. A megalakulás óta, az árukészletünk és tevékenységi körünk folyamatosan bővül. Mára már több mint 150 m2 nagyságú területtel rendelkezünk, hogy kedves vásárlóink minden igényét ki tudjuk elégíteni.

5-ös számú túrabolt
Sok szeretettel várunk boltunkban, ahol tapasztalt hegyi medvék válaszolják meg minden kérdésedet. Segítünk kiválasztani a számodra szükséges felszerelést, és bár lehet hogy furcsán fogsz nézni ránk, de ha neked nem kell akkor nem fogunk rábeszélni a legdrágább dolgokra.

Pince Paintball
10500 négyzetméter alapterületű pince Budapest egyik legnagyobb földalatti labirintusa. A játéktér a pincehálózat egy részében helyezkedik el. A 3500 négyzetméteres Paintball Pince izgalmas, remek terep a játék szerelmeseinek, ahol bizonyos részeken 6 méteres a belmagasság.

Extrém Paintball
Paintballoznál? Válaszd az Extrém Paintball Központot! Változatos és profi pályáinkon, Budapesten és Dunakeszin, kellemes környezetben, több éves játszatási tapasztalattal, megbízható felszerelésekkel és színvonalas kiszolgáló helyiségekkel várunk baráti társaságokat egy emlékezetes napra, cégeket pedig család nap, csapatépítés és komplex vállalati rendezvények lebonyolítására.

Paintball Játék
A paintball szó festék harcot jelent, én mégis szeretem a játék szót használni. A játék kikapcsol a hétköznapok szorításából, és új élménnyel gazdagít.

Adrenalin Csapatszervíz Paintball Eldorado
Cégünk játékmesterei és tulajdonosai a 90-es évek elejétől űzik ezt a sportot, bejárva az ország különböző pályáit. 2000. évben megalapítottuk a Paintball Eldorádó nevű vállalkozást, Gödöllő mellett Ikladon található területen pedig minden pozitív tapasztalatot felhasználva megépítettük pályáinkat

Motortech
A 2004-es év végén a POLARIS INDUSTRIES Inc.a Meteor Csoportot nevezte ki, hogy a Meteor Motortech Kft-n keresztül képviselje és értékesítse járműveit Magyarországon. Mivel a Meteor Csoport vezető helyet tölt be a közép-kelet európai autóalkatrész kereskedelemben, a Meteor Motortech Kft. célja, hogy jól szervezett márkakereskedői és szervizhálózata segítségével a POLARIS márkanév piacvezető márkává válljon Magyarországon is.

Extrém Sport Park Siófok
Itt csak a te bátorságod szab határt...

Nyerges Hotel
Sok szeretettel várjuk Közép-Európa legnagyobb nádfedeles szállodájában,ahol kedvére hódolhat a lovaglás szenvedélyének.Uniós színvonalú körülmények között tartott gyönyörű lovaink, és többszörös díjlovagló magyar bajnok szakembereink biztosítják, hogy Ön kellemes környezetben, szakmai felügyelet mellett szórakozhasson.

Scooterservice
Cégünk új és használt robogók értékesítésével, alkatrészellátásával, szervizelésével, tunningolásával illetve egyéb robogóval kapcsolatos dolgokkal foglalkozik

KS Kerékpárüzlet
Az Üzletben több, mint 100 kerékpárt, a hagyományostól /kontrás/ kezdve a BMX-en át az országúti és MTB kerékpárfajták minden típusát, a KS Kistarcsai Kerékpáros Egyesület közel 50 tagja által tesztelt és a versenyeken sikeresen használt kerékpárokat, alkatrészeket és kiegészítőket is megtalálja.

XTreme Quad Park
Célkitűzésünk elsősorban a quadozás élményének széles körben való megismertetése minden korosztályal, 4 évestől a 99 évesekig.A Quad-Park Budapest belterületén a XV. kerületben található, az M3 Újpesti lehajtójánál, a Pólus Centertől 5 percre.

Fanatic Motor Center
Üzletünket 1991-ben nyitottuk meg , ekkor még fő profilunk motoros felszerelések és motor alkatrészek forgalmazása volt, melyet kiegészített egy motor bontó is.2001-ben KTM márkakereskedéssel bővültünk, majd 2003-ban Aprilia márkakereskedésel szélesedett ki üzletünk szolgáltatásainak palettája.

Mountex Szabadidő és Outdoor
Legyen szó túrázásról, hegyi sportokról, síelésről, vagy akár vízitúrázásról, üzleteinkben biztosan kiváló minőségű holmik közül választhatja ki a legjobbat, hosszú távú használatra

Big Bike Kerékpárüzlet és szervíz
Az Örs vezér téren várjuk kedves vevőinket, széles kerékpár, és alkatrészkínálattal, szervízszolgáltatással.

Honda Maxxpower
Motorok, quadok, kiegészítők, ruházati cikkek széles választékával várjuk kedves vevőinket

Yamaha Vác
Vizen, havon, földön? Kétkeréken, négykeréken? Nem tudsz olyat kérni, ami nekünk nincs Yamahából.

Honda Takober
Látogass el hozzánk! Készséggel segítünk neked kiválasztani a legmegfelelőbb motort, legyen az új vagy akár használt.Kínálatunk igen sokszínű, a városi, országúti kétkerekü járgányokon túl találhatsz nálunk a kemény terepekre szánt cross-motorokat is.

Moped robogó szervíz
Szervizünk 1992-ben indult másodikként az országban. Az egyre növekvő igényeknek eleget téve, elkezdtünk használt, és új kismotorok adás-vételével is foglalkozni

Vár Kerékpárüzlet
Budapest egyik legrégebbi és legpatinásabb kerékpárüzletében, megújult külsővel, bővebb árukínálattal és a már jól megszokott udvarias kiszolgálással várjuk kedves vásárlóinkat!

Budaring Gokart
Bemutatjuk gokart pályánkat, mely az országban egyedülálló.Aszfaltozott burkolata 710 méter hosszú és 8 méter széles.Tanulásra és versenyek rendezésére egyaránt, kiválóan alkalmas hiszen ezeket az igények figyelembe véve alakítottuk ki.

Jet Line Waterworld
A Jet Line Waterworld kft foglalkozik új és használt Bombardier-Sea Doo jet skik, szabadidős termékek és Mariah motorcsónakok forgalmazásával.

Topdive
Mivel mi magunk is búvárok és búvároktatók vagyunk néhány ezer merüléssel a hátunk mögött, ezért jól tudjuk, hogy az utazni vágyónak milyen speciális kívánságai lehetnek, és mik a túrával kapcsolatos átlagos vagy átlagon felüli elvárásai, valamint hogy Kivel, Hogyan és legfőképp HOL kell merülni

M&M Bike
Itt azt kapod amire szükséged van, nem pedig a legdrágábbat. Kiegészítők széles választékával, folyamatos akciókkal, jó tanásokkal és sok szeretettl várunk. Nézz be hozzánk!

BikeArt Center
Modellkínálatunk gerincét a spanyol ORBEA kerékpárok alkotják komplett kerékpártól a vázakon és kiegészítőkön át a csapatmezekig mindent kínálunk. MATA, CINELLI vázak, mindenféle márkás olasz kiegészítők.

Hajtány kerékpár
Ha egy igazán ütős kerékpárt szeretnél profi szervízháttérrel. Ha egy boltot keresel ahol mindent megvehetsz, vagy csak szeretnéd javíttatni a vasadat, akkor a Pólustól nem messze, jó közlekedéssel várunk rád barátságos hangulatú boltunkban.

Winkler Sport
Kerékpárüzlet és szervíz. Télen síkölcsönzési lehetőséggel állunk vevőink rendelkezésére

Tempur World Hungary
NASA által kifejlesztett ágymatracok az egészséges alvás, és regenerálódás érdekben

Silverado Western Ranch
Ha meguntad a hagyományos lovaglást, vagy ha még sosem próbáltad de kipróbálnád, várunk a Silveradoban. Ugye már viszket is az ujjad a ravaszon? Izé, egéren.

Quadorzo
Polaris quadok Budapesttől mindössze néhány percnyi autózásra Dunakeszi központjában. Ha pedig nem érdekelnek a négykerekűek nálunk kétkerekúdet is megtalálhatod

Polaris Quad Park
Budaörsön a Tesco mellett várjuk azokat akik szeretnék kipróbálni a quadozás élményét. Gyermek és felnőtt quadokkal. Kis és nagy pályával állunk látogatóink rendelkezésére. Rendezvények bonyolítása, akár kivonulással.

Ocean Diving Tours
Búvárutak szervezése a világ bármely tájára. Ha nem szeret a víz alá merülni kalandozzon a szárazföldön.

Motor Sapiens
Japánból importált használt motorokkal várunk üzletünkben. 6 hónap garancia.

Kistarcsa Gokart Klub
Ha igazi F1 feelingre vágysz megtalálhatod nyitott 400 méteres pályánkon hagyományos, vagy verseny gokartok volánja mögött. A pályán versenyzőképzés is folyik

Kex Bike
Sok szeretettel várunk Budapest egyik legjobb kerékpárüzletében ahol nemcsak vásárolhatsz, vagy javíttathatsz, hanem a szabadidős tevékenységhez szükséges egyéb felszereléseket is beszerezheted.

Hotel Vau Kutyapanzió
Ha nem tudja magával vinni kedvencét, de szeretné hogy ugyanúgy törődjenek vele mint otthon, akkor kedvencének nálunk a helye!

Everling díszfaiskola és kertészet
Ha szeretné otthonában is élvezni a természet szépségét, nálunk mindent megtalál a gyönyörű kerthez. Nem ért hozzá? Segítünk!

Blue Vision
Quadok, és golffelszerelések kedvező áron akár házhozszállítással

Camponaring Gokartpálya
A Campona mögött, jó közlekedéssel találod pályánkat. Ha gondolod bármilyen bulit lebonyolíthatsz nálunk, várunk sok szeretettel

Meyra Ortopédia Kft
Világszínvonalú kerekesszékek forgalmazása támogatással. Szervíz

Padlógáz Gokart KLub
Száguldanál télen-nyáron, esőben-hóban? Fedett gokartpályánkon várunk sok szeretettel

Váci Gokart és Quad pálya
Két örület egy helyen 7000 négyzetméteres quad pálya és egy 300 méter hosszú gokart ring várja az idelátogatókat