A UNIT4 visszatér a futballpályára
Sliedrecht, Hollandia, 2010. június 22. – A UNIT4 bejelentette, együttműködési szerződést kötött a Holland Királyi Futballszövetséggel (Royal Netherlands Football Association - KNVB) a következő négy évre, amely érinti a 2014-es, brazíliai Világbajnokságot is. Ezen időszak alatt a globális szoftvervállalat nem csupán szponzorálja a KNVB-t, hanem infokommunikációs szakértelmével is támogatja a szervezetet, hogy továbbfejlessze a Holland Királyi Futballszövetség és az amatőr futballklubok közötti információáramlást.
A UNIT4 eddig is széleskörű szponzorációs tevékenységet folytatott, támogatta már a holland korcsolya és a futball sportágat egyaránt. A kilencvenes években a szoftvervállalat szponzorálta Hollandia egyik legelső professzionális gyorskorcsolya csapatát.
2004 és 2008 között a UNIT4 volt a holland futball liga hivatalos partnere, és logója az úgynevezett „virtuális vásznon” is megjelent a futballkapuk mellett. A 2008-ban és 2009-ben megrendezett gyorskorcsolya világbajnokság szponzorációja után a UNIT4 most visszatér a futballpályára.
Jeroen Philippi, UNIT4 Benelux marketingigazgatója elmondta: “Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a KNVB bennünket választott egyik partnerének. A Holland Ligában folytatott korábbi szponzorációs tevékenységünk nagy hatással volt nevünk és márkaneveink ismertségére. A lehetőség, hogy a KNVB partnereként működjünk tovább, kiemelkedő jelentőségű. Ez a partneri kapcsolat nagyon közel áll vállalati filozófiánkhoz, miszerint minden pillanatban készen kell állni a változásokra. Legyen az futball, vagy üzlet, azok érnek el igazán nagy sikereket, akik a leggyorsabban és leghatékonyabban reagálnak a változásokra. Ugyanilyen fontos számunkra az is, hogy mind stratégiai, mind taktikai szempontból új értékkel gazdagodtunk. Nem csupán a holland nemzeti válogatottat, hanem az amatőr focit is támogatjuk, azaz minden a KNVB-hez kapcsolódó klubot.”
A KNVB-vel született együttműködése révén a UNIT4 tovább alakítja vállalati politikáját a társadalmi felelősségvállalás terén. Egy nemrég készült kutatás eredményei alapján a UNIT4 kapcsolatrendszerén belül viszonylag nagy a futballklubok aktív tagjainak és/vagy önkénteseinek száma.
Jean Paul Decossaux, a KNVB kereskedelmi ügyekért felelős igazgatója elmondta: „A KNVB egy ideje már szükségesnek érezte, hogy egy prémium márkát bízzon meg infokommunikációs rendszerének kiépítésével. Örömünkre szolgál, hogy a UNIT4 felvállalta ezt a szerepet, nagy várakozással tekintünk az együttműködés elé, nagyon szeretnénk továbbfejleszteni az információáramlást a KNVB és a futball klubok között. Még sok feladat áll előttünk.”