Elveink  |  Gy.I.K  |  Médiaajánlat  |  Kezdőlapnak  |  Honlapajánló 2019. november 16. szombat, napja van.  

szabadban.hu webmail

 Támogatottjaink
. BOM - 2020 Bp. Olimpia
. Budapest-Bamako
. Budapest Titans
. Cseh László
. Dani Gyöngyi
. Farkas Györgyi
. F1 Racing
Exprerience
. Hungexpo
. Kis Sándor - Technosport
. Klein Dávid
. Kovács László Formula2
. Kovács Niki 600 EB
. OLIMPIA
. ParaJet-Ski

  Fogyatékkal élők
  Mindennapok
  Paralimpia
  Sportélet

  Földön - Bakancsban
  Barlangászás
  Hegy- és Sportmászás
  Túrák, séták
  Ti küldtétek
  Tippek trükkök

  Földön - Hóban - Jégen
  Curling
  Gyorskorcsolya
  Jégen (szabadidő)
  Jégkorong
  Jégvitorlás
  Műkorcsolya és Jégtánc
  
  Sífutás
  Síugrás
  Snowboard
  Szánkó és Bobsport
  Tippek-trükkök
  Ti küldtétek

  Földön - Kétkerék
  Gyorsasági motorsport
  Enduro és más motorsport
  Motorokról
  Motoros rendezvények
  Quad
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  BMX
  Kerékpárok
  Kerékpáros rendezvények
  Mountainbike
  Országúti kerékpársport
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Négykerék
  3,2,1.GO!
  Autó különlegességek
  Autós programok
  Forma1
  Gokart
  Gyorsasági autósport
  Oldtimer és programok
  Rally és egyéb autósport
  Terepjáró
  Terep-Rallye
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Sportok még
  Asztalitenisz
  Atlétika-Torna
  Boksz
  Budo
  Duatlon - Triatlon
  Egyéb sportok
  Extrém
  Fegyveres sportok
  Futás aszfalton
  Futás terepen
  Futball-Futsal
  Golf
  Golyós sportok
  Háromtusa-Öttusa
  Kézilabda
  Kosárlabda
  Más labdasportok
  Mozgás
  Röplabda
  Sportkülönlegességek
  Sportpolitika
  Sportvilág
  Squash
  Tenisz
  Tollaslabda
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Földön - Vitalitás
  Aerobic
  Egészség
  Erőnlét
  Fitness
  Táncsport
  Táplálkozás
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Levegőben
  Ejtőernyő
  Hőlégballon
  Kisrepülők
  Sárkányrepülés
  Siklóernyő
  Vitorlázó repülés
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Vízben
  Búvárkodás
  Csónak és vizitúrák
  Csónak, Kajak-Kenu
  Hajó, Yacht, Motorcsónak
  Horgászsport
  Jet-Ski
  Kite-Surf
  Motorcsónaksport
  Műugrás - Toronyugrás
  Rafting és vadvízi sportok
  Surf
  Úszás-Szinkronúszás
  Vitorlázás
  Vizilabda
  Vizisí és Wakeboard
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Kedvenceink - Állatsportok
  Halak
  Kutyák
  Lovak
  Madarak
  Minden más
  Ti küldtétek
  Tippek-trükkök

  Sporttal kapcsolatban
  Dopping
  Kultúra
  Létesítmények
  Navigáció - GPS
  Rólunk
  Sportkultúra
  Támogatjuk
  Partnereink

 
Cikk beküldése    |    Boltkatalógus    |    Fórum    |    Piactér     |    Sportfotók    |    Sportvideók    |    Humoros videók    |    Humor    |    Rólunk


34234234
 
 
Az új Suzuki GSF 1200S Bandit
2006-04-05 12:57:58
Kategória: Motorokról


 

Suzuki GSF1200S Bandit – az igazi nehézfiú

Mivel a Suzuki gyár nem akart lemaradni a konkurenciával szemben, fogta a GSF 1200S, másik nevén a Bandit modellt, és igen sok ponton átszabta a gépet. Igaz ugyan, hogy nagyon jó eladási adatokkal rendelkezik a gyár, mégis eljött már az ideje, hogy ez a tekintélyes sport-túra gép is átessen az aktuálissá vált ráncfelvarráson!

Első ránézésre ugyan nem sok változott de ez így nem teljesen igaz, és e módisításokat rendre tapasztaltuk a tesztnapunk során! A németországi Eifel, pont az a környék, amely tökéletesen fekszik az olyan sportosabb túragépeknek, mint pl. a Bandit. Bizony igazi szerencsének számít, ha száraz az idő, mert a vidéket beláthatatlan utak, hajtűkanyarok jellemzik! Nos, ez a szerencse nekünk nem adatott meg, így az első kilométereket szakadó esőben kellett megtennünk, vagyis óvatosan kellett bánni a gázkarral és bizony figyelnünk kellett, ha nem akartuk leírni a tesztmotorunkat.

A motorblokk nagyjából ugyanaz maradt viszont új karburátor lett ráépítve. A nyereg keskenyebb lett, ami igen kellemes üléspozíciót eredményezett. Ráadásul az ülésen 20 mm-t tudunk állítani, igaz a művelet pár perces elfoglaltságot jelent. A menettulajdonságokra jellemző, hogy a motor hamar kiérdemelte bizalmunkat a csúszós, nedves hegyi utakon. Ez a bizalom, az eggyé válás érzésévé fokozódott pár órával később, amikor már száraz aszfalton tudtunk végre motorozni. Pont úgy, mint az elődje nagyon könnyen és élesen kanyarodik, sőt ez a tulajdonsága még jobban előjön, mint elődjénél. Lehet, hogy a megváltoztatott kormányrögzítés is tehet erről?

A stabilitás javítása végett Suzuki másik hátsó rugózást szerelt a motorra, ami érezteti is, hogy miként lehet a komfortérzeten javítani. Az úton található bukkanókból és kátyúkból, a motoron igen keveset lehet érzékelni.

Suzuki direkt csak egy 98 lóerős erőforrást választott, nem úgy, mint pl. a Fazer esetében, amelybe a 150 lovas motort építették be. Tudatosan nem használtak „lóerő gyártó” szörnyet az új Bandit esetében, mert a japánok úgy gondolják, hogy az élettartam és a megbízhatóság rovására menne. Mindazonáltal a motor egyáltalán nem gyenge, sőt kimondottan erőtől duzzadó.

Az egyetlen dolog, amit motorikusan alakítottak át, az a levegőszűrő. A motorblokk, a leadott ereje segítségével gondoskodik az ötsebességes váltó problémamentes kezeléséről is. A váltó is jól dolgozik de, jól hallható hang kíséretében történik a magasabb fokozatba való kapcsolás.

A GSF1200S nem az a motor, amitől az ember szája tátva marad. Olyan a kinézete, aminek az első alkalommal, az első ránézéskor tetszenie kell leendő tulajdonosának. Azonban az igazi és legfontosabb tulajdonsága a Suzuki GSF1200S Bandit-nak abban rejlik, hogy relatív alacsony áron jó és „sok” motort kap a vásárló. És azt valóban meg is kapja a pénzéért.

 

Fordította: The Dutch

 


A cikk képei:

 


szabadban.hu hírlevél, legfrisebb
híreink hetente a postafiókodba!




 
   

Ugrás az oldal tetejére

Médiaajánlat | Irjon nekünk | Impresszum