BB 2010 - 01.22. Tinerhir-M'hamid
A mai 350 km-es szakaszhoz a 12 órás limitidő kicsit túl lett becsülve, hiszen a mezőny nagyja rövidebb idő alatt teljesítette a nehéz sziklás terepet. Keresztül a Jebel Sahro hegyén festői tájakon és nehéznek mondható off road-os szakaszokon haladt a csapat. A járművek igénybevételt mi sem bizonyította jobban, mint az esti szerviz park forgataga.
Több komoly feladat is várt a szerelők csapataira, például a Liszi-Bau Hungarian Dakar Team 1-es autója motorcserére kényszerült, és a Sandlander-es különítmény is nagy javításokat végzett az este folyamán. Kun Árpád - motoros - a mai napon a sziklák közé esett, de mázlista lévén neki semmi baja nem történt, motorjáról viszont letört a benzincsap, úgyhogy ismét kérdésessé vált, hogy tudja-e folytatni a küzdelmet? A Sebestyén Kft. csapata másik autót bérelve folytatja a megmérettetést, mivel a szabályzat szerencséjére a cserét hivatalosan engedélyezi.
FIERD csapata – az erdélyi tv-vel, Zagorában kényszerült hosszabb pihenőt tartani, mert BMW –jük jobb első féltengelye dűnézés közben eltörött. Ali Nasser a Szahara egyik legjobb autószerelője, - akinek műhelye a futam során kontrollpontként funkcionált – éppen azon dolgozik, hogy talpra állítsa.
Az este folyamán a futam karitatív csapata is megérkezet a Kádár Sped kamionjával és az Afrikai Magyar Egyesület autóival. A csapat közös vacsoráján részt vett a rabati magyar konzul is, meglátogatva a futam szereplőit.