BB 2010 - 01.23. M'hamid-Assa
A reggeli eligazítás után rendkívül hosszú és nehéz szakasz következett. M'hamidból déli irányba az Iríki-sóstó medrén keresztül jutottak el a csapatok Foum-Zguid városába, majd Tatán keresztül folytatták útjukat Assa vadkempinges táborhelye felé.
A változatos terep komoly igénybevételt jelentett a járművek számára is, az első szakasz mély homokdűnéi után kis lazítás a gyönyörű lapos tómedren át, felkészülve a kősivatagos erőt próbáló utolsó részre.
Ezen a nap is jó néhány járművet komolyan megviselt jelentős károk keletkeztek az autók és a tetőcsomagtartók felfüggesztéseiben.
A szervező járműveknek sem volt szerencséjük, noha jobbára csak aszfalton közlekednek, előzés közben az egyik jármű defektet kapott, melynek következtében hátsó futóműve csúnyán megsérült, a Sandlander profi csapata orvosolta a problémát, biztosítva ezáltal a további járóképességet.
Az esti időjárás is okozott némi kalamajkát a szervezők csapatának, a táborhely felé közeledve erős szélviharba kerültek és egy nagy lökés következtében a szervezői jármű tetején lévő szállító doboz teteje kinyílt és tartalmával együtt megsemmisült. Az őrületes oldalszél megkeserítette a motorosok életét is, hiszen komoly küzdelmet jelentett fenn maradni járgányaikon és viccesnek bizonyult az esti sátortábor állítása is.
A Miss Hungary Tuareg Rally Team túlélésért hajtva több, mint 100 km-en keresztül benzinkutat keresett , Kun Árpád motorjával tudja folytatni a küzdelmet.
Több csapat szerelési munkálatok miatt Tata városának vendégszeretetét élvezi.